I MISS YOU BABY

 
Tro det eller ej, men lyckades hitta ett par skor här i Monaco som inte kostade skjortan. Letat som en galning efter ett par vanliga svarta PLATTA balleria UTAN någon klack. Och till slut lyckades jag finna dessa för en bra billig slant, visst är det nitar på dom, kunde väl önska dom var utan, men det är ju tydligen mode så whatever...
 
 
Tiden går så fort. Saknar min andra halva hemma i Sverige. Här är det sjukt varmt hela tiden och hemma i Sverige har ni regn och 10 grader. Kan inte riktigt förstå att det kan vara så stor skillnad när jag egentligen inte är överdrivet långt hemifrån. Saknar höstkläderna lite, det är ju ändå bästa årstiden för kläder enligt mig, heeh!
Men nu har jag precis kommit hem, har varit på stranden hela dagen och latat mig. Det är "Yachts Mässa" här i Monaco som startar nu på onsdag, så idag har det kommit sjukt många båtar, fast inte dom stora än, visst är båtarna som kommit sjukt stora men förra veckan såg jag en som kom med 2 hellicoptrar så jämförelse med den är dom båtarna som kommit en fis i rymden haha. Ska bli sjukt kul att se alla båtar, ska försöka fota dom när de flesta har kommit, bara idag när jag låg på stranden såg jag 22 stycken, haha! Ja, jag räknade....
Nu blir det laga mat, sen leka med Caroline. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0