MORNING RUN








Underbara söndag! Startade min morgon med att släpa mig ur sängen, på med spring skorna och ut i det fina vädret! Älskar vädret idag, lagom varmt, skulle tippa runt 25-27 idag vilket för mig är lagom. Sprang min mördar runda som består av typ 8 olika trappor, vill inte ens veta hur många trappsteg jag sprungit upp för idag eller hur många jag jag går i varje dag, som sagt monaco är som ett berg, hela stället här består av trappor, men jag klagar inte...bra träning hehe! 
Så himla underbart att springa längs havet, blir typ gråtfärdig av hur vackert jag bor och hur underbart det är. Väldigt lycklig blir jag, får typ gåshud när jag springer. Nu ska jag äta lite frukost, göra lunch och sen traska ner till stranden och bara ta det lugnt, vanligt söndagshäng hehe! Puss 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0